maandag 23 september 2019

Demo

Hallo blogmaatjes,

Alweer even geleden dat ik hier was. Het komt er steeds niet van want ik ben een beetje druk met van alles en nog wat. 

Over 2 weken is er weer een demo bij Hobbycentrum Leenen in Asten en ik wil nog een heleboel voorbeelden maken! Dus als ik niet bij jullie blog kom kijken is dat de reden!

Tussendoor heb ik nog even een kaart gemaakt voor mijn zwager die vandaag 70 jaar wordt!


Ben helemaal blij met de nieuwe Noor stempels 'vintage jeans'. Wat een super leuke teksten!!! De cijfers zijn bewerkt met Coosa wax vintage blue en vintage green.

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Caroline.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zwager, Caroline. En wat een leuke kaart heb je voor hem gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart Caroline!
    En veel succes met de voorbereidingen voor de demo.
    Groetjes Elly
    ps Gefeliciteerd met je zwager.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie verjaardagskaart,Caroline.Superleuk ontwerp.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gave mannenkaart Caroline, de stempels zijn echt leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige mannenkaart Caroline!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline