woensdag 10 september 2014

Filigraan hart


Voor een 50-jarige huwelijksfeest heb ik het mooie filigraan hart van Marianne Design op een 'vlag' geplakt.




Ik heb de stans van de vlag aan de bovenzijde iets buiten de rand van het papier gelegd, zodat er een dubbelzijdige kaart ontstaat.

De bloem is van Nellie Snellen en de blaadjes zijn van Joy!Crafts. Als afwerking nog een paar takjes van Marianne Design ertussen geplakt.

De kleuren distress inkt die ik heb gebruikt zijn 'victorian velvet' en 'peeled paint'.

Groetjes, Caroline

1 opmerking:

  1. Hé Caroline,

    Ik zag dat je me op Google + een +1 gegeven had. Dus ben ik op zoek gegaan naar je blog...En wat ben ik blij dat ik je gevonden heb, mooie dingen zie ik hier. Dit kaartje is prachtig. Ik ben gelijk je nieuwe volger geworden...:-)

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline