dinsdag 30 september 2014

Happy!

Ik ben het weekend lekker op stap geweest naar Doe@ding in Spijkenisse. Bij de geweldig leuke demonstraties in het Atlas hotel heb ik enorm veel inspiratie opgedaan. En dan het bezoekje aan de winkel van Marlous. Ik heb mijn ogen uitgekeken!  

Bij deze kaart denk ik aan het liedje "happy" van Pharrell Williams. Dit is een heerlijk nummer en daar word ik echt blij van. Dus dubbel plezier; een kaart maken en vrolijke muziek.





De Magnolia stempel is ingekleurd met Copic markers in de lievelingskleur van de jarige. Na het embossen van de achtergrond (met een stencil van Boekenvoordeel) heb ik het papier gekleurd met distress inkt shaded lilac.

De tekst Hoera is gemaakt met een mal van Joy!Crafts.

Tot een volgende keer!

Crealiefs, Caroline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline