donderdag 31 juli 2014

Happy Birthday

Voor deze mannenkaart heb ik eerst een achtergrond gemaakt met Distress inkt en daarop met zwarte Archival inkt een Crafty Individuals stempel gezet. Eén hoek van het papier heb ik opgerold en daarna de onderkant ook met inkt gekleurd.



De auto van Marianne Design is gesneden uit zwart papier. Daarna heb ik die een oude "look" gegeven met PanPastel metallic copper. Met de Noor! Design stans 6002/0296 Happy Birthday gesneden, door midden geknipt en achter de stempelafdruk geplakt.

Voor de basiskaart heb ik Golden modeling paste over verschillende stencils gesmeerd. Toen dit droog was heb ik alles met PanPastel gekleurd.

Groetjes, Caroline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline