dinsdag 28 oktober 2014

Dutch Doobadoo

Bij deze kaart heb ik het wekker stencil van Dutch Doobadoo gebruikt en hiermee een verjaardagskaart gemaakt. 

Voor de basiskaart en de wekker heb ik kraft papier gebruikt. 


De cijfers heb ik met distress inkt op scrappapier gesponst. Hierop zijn de wijzers en wat tandwieltjes van kraft papier geplakt. Een touwtje, een paar plakpareltjes en labeltjes aangebracht om de wekker af te maken.


Binnenin de kaart heb ik een ovaaltje van Joy!Crafts (6002/0258) geplakt daarop met een felicitatie.

groetjes, Caroline

1 opmerking:

  1. Hoi Caroline,
    Wat leuk dat je mijn blog gevonden hebt en volger bent geworden, ik heb me bij jou ook aangemeld..
    Wat heb je een leuke klokkaart gemaakt, supermooi op deze manier..
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline