dinsdag 19 mei 2015

Vuurtoren

Hallo allemaal,

Ik kan weer 3 nieuwe volgers welkom heten, Jacqueline, Anja en Sietske. Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog!

Bij de tweede kaart voor De Hobbytafel heb ik design papier gemat op een dubbele witte kaart van 13,5 x 13,5 cm. 

Op een kleinere witte kaart heb ik de vuurtoren gestempeld met Versamark inkt, daarop witte embossingpoeder gestrooid en dit verhit met de heattool. Ik heb een vierkant stencil op de buitenrand van de witte kaart gelegd en vervolgens de schaduw om de vuurtoren aangebracht met distress inkt weathered wood. Zo blijft de buitenrand wit.




De poststempel op de hoeken is een gedeelte van een stempel die ik zonder acryl blok heb gestempeld.




Op de binnenzijde van de kaart heb ik een stuk design papier geplakt, waarvan de rand is gesneden met een craftable van Marianne Design. Daarop een tekststempel van de serie At the sea.

Crealiefs, Caroline

Vuurtoren: Noor! Design At the sea 6410/0345
Poststempel: Noor! Design Sending messages 6410/0024
Papierblok: Noor! Design Seashore 6011/0312
Tekst binnenzijde: Noor! Design At the sea 6410/0360
Rand binnenzijde: Marianne Design Nautic Cr1275 

6 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline