zaterdag 27 juni 2015

Cadeaumapje

Hallo allemaal,

Als je iemand een cadeaubon of geld wilt geven, is dit een leuke kaart om het in te doen. Dat is echt veel leuker dan alleen een envelop!


Ik heb mijn eigen design papier gemaakt. Op wit papier heb ik met het mask 'wavy stripes' van Dutch Doobadoo en distress inkt 'iced spruce' de waterdruppels gemaakt.


Het papier aan de binnenzijde heb ik helemaal gekleurd met distress stain 'iced spruce'. Daarna heb ik hier het mask opgelegd en met water bespoten. Het mask even laten liggen en dan afdeppen met keukenrol en verwijderen. Dan zie je de waterdruppels in het donkere papier.


Op de labels kun je wat opschrijven, of je kunt in het vakje de cadeaubon of geld doen.


De achterzijde ziet er zo uit.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij Be Challenged op Facebook. En de kaart is binnenkort weer te zien bij De Hobbytafel.

Een heel fijn weekend!

Crealiefs, Caroline

Afgewerkt met schelpen van Marianne Design, tekststempels van Noor! Design en de rondjes zijn van Joy! Crafts. Op de voor- en achterzijde heb ik een afbeelding gebruikt uit een boekje van Joy! Crafts. De auto met caravan is van Dutch Doobadoo, 'paper art holiday'.





1 opmerking:

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline