woensdag 1 juli 2015

Wijn

Hallo blogmaatjes,

Voor een vriend die 75 is geworden, heb ik dit boekje gemaakt.

Hij vindt het gezellig om samen een wijntje te drinken en daarom heb ik de stempel van Stampendous gebruikt en van klei een druiventros gemaakt. Zowel de stempel als de druiventros zijn gekleurd met Copic markers.


In de rest van het boekje heb ik zijn bezigheden weergegeven. 



Op de laatste pagina een stempel van Scrapberry's, die ook is ingekleurd met Copic markers. De bloem is van jute papier. Het meeste achtergrondpapier heb ik weer zelf gemaakt met stencils, distress inkt en stempels.


Hij was erg blij met de kaart!

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

7 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat hij blij was met deze mooie "kaart", hij ziet er schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zal hij heel zeker blij mee geweest zijn! Hoe origineel om zijn favoriete bezigheden hierin op te nemen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, ik had op FB de binnenkanten niet gezien. Wat leuk gedaan en ik kan me voorstellen dat hij er erg blij mee was!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige album mooi bewerkt Caroline
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt Caroline,
    wat een leuke binnenkant!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig boekje Caroline zowel van
    buiten als van binnen ,zal ie blij mee zijn !
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline