maandag 10 augustus 2015

Nieuws!

Hallo allemaal,

Ik heb weer een leuk nieuwtje! 
Dit jaar ben ik 3 dagen aanwezig op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch

Bij de stand van De Hobbytafel laat ik zien hoe ik mijn kaarten maak, onder andere met stanzen van Creative Expressions. Ik hoop veel mensen te ontmoeten tijdens deze dagen. Ik heb er enorm veel zin in!

Uit de voorkant van een witte kaart heb ik een vierkant gesneden. Op een donkerblauwe dubbele kaart heb ik de vuurtoren (Noor! Design) gestempeld met wit embossingpoeder. 



De witte kaart is verhoogd op de donkerblauwe kaart geplakt en versierd met schelpen, golven en de meeuw. 

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline






3 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor je, gefeliciteerd en veel succes en plezier!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk nieuws Caroline....Ik denk niet dat ik naar Den Bosch ga deze keer, maar heel veel plezier op de beurs!!! En je kaartje is weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart Caroline, de stempel met embossing ziet er prachtig uit,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline