dinsdag 15 december 2015

Tulpen

Hallo blogvolgers,

Nog even en dan staan de voorjaarsbloemen weer in de vazen. Daarop vooruitlopend, heb ik voor iemand die gek is op rood en tulpen een verjaardagskaart gemaakt.


Met de mal Accordion oval van Elizabeth Craft Designs krijg je een mooie open kaart. Ook het rode flourish frame is gesneden met een mal van dit merk.


Het ovaal heeft mooie stikrandjes. 


De stempel van Penny Black heb ik gestempeld met Memento inkt Ladybug en Bamboo leaves. Daarna met een wattenstaafje wat inkt van het inktkussen gehaald en hier en daar wat ingekleurd.

Ik krijg hier wel een voorjaarsgevoel bij!

Crealiefs, Caroline

5 opmerkingen:

  1. Ja, dat klopt ziet er prachtig uit, helaas moet 't eerst nog winter worden,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Caroline, mooi papier en de stempel prachtig ingekleurd, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha eerst lekker feesten en met familie bij elkaar zijn, dan carnaval en daarna mag het van mij gelijk voorjaar zijn...mooi hoe je de tulpen kleur hebt gegeven! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg er ook een voorjaarsgevoel van :) Prachtige kaart Caroline! Mooie vorm en de tulpen zijn een super leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart in een mooie kleur Caroline.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline