maandag 12 september 2016

Hardlopen

Hallo blogmaatjes,

Het is alweer maandag en het weekend is voorbij gevlogen. 
Deze week beginnen de workshops weer en natuurlijk ben ik al druk bezig met voorbereidingen.

Voor een jarige hardloopster heb ik deze kaart gemaakt.


Ik heb de border stempel 'duinen' van Marianne Design op beige/bruin gemĂȘleerd papier gestempeld. Hierdoor lijkt het zand. De hardloopster is uit wit papier gesneden en daarna met distress inkt gesponst! 


De losse letters van Stampinback zijn geweldig, hiermee kan elk woord gemaakt worden!

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline

14 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Caroline. Een mooi geheel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zand en gaaf hoe je de beweging in de kaart brengt met de hart-ritmestempel! Mooie kaart weer! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pffff, alleen nog maar de gedachte, sporten met deze temperaturen, daar bedank ik toch wel lekker voor hoor hahahahah !
    leuke kaart met een persoonlijk tintje, altijd leuk
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een mooie kaart Caroline !
    Echt super met de hardloopster en de letters hele mooie combi top .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Caroline,
    leuk hoe je de hardloopsters hebt gesponsd , de letters zijn gaaf!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig originele kaart zeg!
    Toppie!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Caroline - supermooi hoe je die hardloopster hebt gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Caroline, ik vind hem geweldig! Zo origineel gemaakt. Dat zal de ontvangster ook vinden! En geef je workshops? Dat had ik nog niet eerder gelezen...
    Ciao,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een sportieve gave kaart Caroline, nu hardlopen met die hitte lijkt me niks, maar als kaart is die top.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart, Caroline.Heel mooi tafereeltje. Mooi gemaakt.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart.super mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Caroline!
    Mooi hoe je hem gemaakt hebt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwww Caroline,
    vind het een super mooie kaart geweldig hoe je hem gemaakt hebt prachtig !!
    fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline