maandag 29 juli 2019

Silhouette stempelen

Hallo blogmaatjes,

Wat ben ik blij dat het heerlijk is afgekoeld. We hebben hier regen gehad, dus de natuur kan ook een beetje bijkomen.

Voor de kaart van vandaag heb ik de silhouette stempels van Nellie Snellen gecombineerd met Craft Emotion stempels. 


De achtergrond is -zoals gewoonlijk- gemaakt met distress inkt.

Vorige week heb ik bij verschillende blogs een reactie geplaatst met mijn tablet. Zoals ik nadien zag, worden deze niet weergegeven helaas! Heel vervelend en sorry als jij dus geen reactie hebt gehad!

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline


12 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooi kaartje, Caroline.
    Zo mooi gedaan.
    Leuk tafereeltje.
    Groetjes ,Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Caroline.
    Ja klopt met die reacties, ik heb dat met mijn mobiel..ik kan alleen reageren via mijn laptop. Dus wanneer het bij mij stil wordt, dan ben ik o vakantie ;)
    Heerlijk he dat het afgekoeld is dat had iedereen heel hard nodig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie silhouetkaart. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig tafereeltje Caroline!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, wat zijn die silhouette stempels toch leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje met dat lieve meisje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een mooie silhouette kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend is dit met dat zwart van de silhouetjes op de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje, mooi achtergrond.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Caroline. Ik vind het ook heerlijk nu het weer wat beter is.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline