maandag 7 oktober 2019

Brillendoos

Hallo blogmaatjes,

Zaterdag heb ik weer enorm genoten van de super leuke en druk bezochte demo dag bij Hobbycentrum Leenen 
Het was heel leuk om blogmaatje Elle-Jeanne te ontmoeten en weer zoveel bekenden te zien!



Met de expanding mousse van Nuvo, de Coosa gilding wax en rice paper van Stamperia heb ik deze brillendoos gepimpt.



De vlinders zijn van klei en hierop heb ik behalve wax nog Cadence metallic verf aangebracht.





De kaart doet mee aan de steampunk challenge bij de Kaartjes Inspiratie Challenge.

Het idee om een brillendoos te pimpen komt van Nicole Dieltjes.

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline




13 opmerkingen:

  1. Hallo Caroline,

    Ik zie nu pas dat we blogvolgers van elkaar zijn. Hihihi. Komt natuurlijk omdat ik geen foto van je hier zie en dan is het moeilijk een gezicht erbij te plaatsen.
    Je brillen doosje is erg prachtig en ik had de kans om het in het echt te bewonderen, net als je andere mooie creaties.

    Groetjes, Astrid.


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wat gaaf om te zien!
    Leuk om te lezen dat je een geweldige dag hebt gehad in Asten.
    Altijd genieten lijkt me.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super geweldig Caroline! I love it.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gaaf uit Caroline!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om de brillendoos te pimpen! Het ziet er prachtig uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw dit is gaaf veel leuker dan zo'n "normale"brillen koker
    Heerlijk zo'n workshop dag!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In het echt is deze brillenkoker veel mooie.
    Fijn je ontmoet te hebben. Hebben we een beeld van elkaar.
    Het was wel echt druk in Asten.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw zeg wat heb je deze brillenkoker prachtig gepimpt! Schitterend! En het is altijd leuk om blogmaatjes te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag je op één van de foto's op Facebook die genomen zijn bij de demo dag. Het zag er erg gezellig uit. Wat een schitterende brillendoos laat je hier zien. Bijna te mooi om echt in gebruik te nemen,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een knappe brillendoos! Je moet er maar opkomen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig brillendoosje echt tof gedaan!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een kunstwerkje! Een heel leuk idee en schitterend uitgevoerd. Echt prachtig. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline