donderdag 12 december 2019

Week 50

Hallo blogmaatjes,

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn 'feestje' kaart!

Vandaag natuurlijk een kerstkaart voor 52 weeks to Christmas



Het merendeel van de kaarten is al geschreven, maar ik moet er toch nog een aantal maken!

De kerstboom staat en het is heel gezellig in huis. Ik moet nog verzinnen wat ik voor lekkers maak met Kerstmis en dat vind ik ook altijd een hele klus!!

Nu snel naar mijn hobbykamer, zodat de kerstpost verstuurd kan worden.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

25 opmerkingen:

  1. wat een leuke label heb je gemaakt leuk papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk deze kerstlabel met ster en de kaarsen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kersttag Caroline...
    succes me de laatste loodjes kerstkaartjes maken...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke tag, mooi papier ook.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige label kaart met leuke tekst.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie labelkaart, Caroline, mooi papier!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk papier heb je voor je mooie label gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke label heb je gemaakt en heel leuk papier, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk dit label met erg moi papier.
    Ik ben ook (ineens) aan de beurt met kerst...ook maar eens gaan verzinnen
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk label vandaag op je blog Caroline. Vind ik ook altijd lastig om te bedenken wat te koken met kerst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd Carolien....snel maar door met de laatste kaarten! Ik ben klaar dit jaar, maar ga ook nog even gezellig verder, alvast voor volgend jaar, succes hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart, leuk zijn de kaarsjes bij de tekst. O ja, recepten opzoeken, ik moet me daar ook over gaan buigen. Hebben we ook nog 2 personen die veganistisch zijn, het zal vast goed komen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt! Altijd leuk in de andere vorm. Succes met de menukeuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellige label heb je gemaakt Caroline.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke label, ja heerlijk die lichtjes in huis he, vooral met dat koude saaie weer buiten.
    1ste kerst eten mijn man en ik alleen..en 2de kerst gaan we met het gehele gezin en met die van broer uit eten.
    Dus ook heel gezellig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een mooie tag gemaakt, ik vind de kleine kaarsjes erg leuk
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi labeltje met de kerstster en kaarsjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke label !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi label met de kaarsjes bij de toepasselijke tekst. De boom staat hier ook, de kaarten zijn geschreven. Alleen nog wat toepasselijke opschik neerzetten op de kast.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die tekst en de kaarsjes; wat een geweldige combi! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Caroline,
    ik ben deze week wat later met mijn blogronde maar kom toch graag nog even bij je kijken.
    Wat een mooi label ! Ik heb ook vandaag een kerstdag gepland om nog volop aan de slag te gaan om de laatste kaarten te maken !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk kerstlabel en een mooie tekst! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline