maandag 16 maart 2020

IJsvogel

Hallo blogmaatjes,

Gaat het nog goed met jullie? Wij blijven zo veel mogelijk binnen. Snel even naar de supermarkt boodschappen doen en de (logeer)hondjes uitlaten. 

Vervelen doe ik me gelukkig niet! Deze kaart maakte ik voor een jarige vriendin. 


Net zoals mijn opkikker kaart, is de ijsvogel gekleurd met de Studio Light Markers. De stempel langs de rand is de nieuwe Marianne design texture stamp 'Tiles' en is gestempeld met de Hero Arts shadow ink 'stone wash'.

Een fijne week en ben voorzichtig!

Crealiefs, Caroline



16 opmerkingen:

  1. Dat vind ik een mooi vogeltje dat ijsvogeltje.
    Je heb een heel mooi kaartje gemaakt voor je jarige vriendin.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je die ijsvogel mooi ingekleurd Caroline, het is een leuke kaart geworden met die stempelrand er omheen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi gekleurd vogeltje, prachtig ! Ja, wij blijven ook zoveel mogelijk binnen, ik hoop dat iedereen gezond blijft. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi gekleurd ijsvogeltje!
    Binnenblijven is voor ons geen straf, toch?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje, mooie ingekleurde ijsvogel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met het ijsvogeltje, hier ook hetzelfde ritme, even wandelen met de hondjes, snel een boodschap en binnen blijven..
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met de ijsvogel Caroline. Mooi ingekleurd en mooi afgewerkte kaart. Inderdaad maar niet teveel contacten met anderen en wij vervelen ons niet met de kaartenhobby. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Caroline.
    Ja hond uitlaten en dan lekker weer naar huis. Freubelen is even weg..misschien teveel aan mn hoofd.
    Gelukkig was daar het zonnetje en ben ik wat gaan rommelen in de achtertuin, dat was ook zeer fijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, leuk dat stempelwerk langs de randen. De ijsvogel wil ik dolgraag eens goed zien, ik heb hem alleen zien vliegen en eigenlijk gaat dat te snel. Ik hoop dat je zoon en schoonzoon veilig terug komen, hou je taai hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi! Ik had pas een ijsvogel in de tuin! Zo bijzonder! Ik weet niet of ik die heb laten zien, maar het was heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige ijsvogel op je kaart Caroline, echt zo mooi gemaakt...ik ben verliefd!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is heel erg mooi. Leuk zoals je hem uit de achtergrond laat komen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart, prachtige ijsvogel ! Ja, buiten een korte wandeling met m'n hondje (alleen) en een enkel bezoek aan de supermarkt, blijf ik ook binnen. Hopelijk komen we er veilig door.. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi die rand! En een hele mooie ijsvogel!
    Met onze hobby hoeven we ons niet te vervelen, maar ik stap toch af en toe de tuin in om effe buiten te zijn... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline