maandag 27 april 2020

Glaze

Hallo blogmaatjes,

Vorige week heb ik de distress embossing glaze van Tim Holtz uitgeprobeerd. Wat een leuk spul!!


In de hoeken heb ik met een stencil structuurpasta aangebracht en toen die nog nat was heb ik er meerdere kleuren glaze overheen gestrooid. Daarna heb ik het verhit met de heattool.



Ook de luchtballon heb ik gekleurd met de glaze .

Bij de volgende kaarten heb ik de distress embossing dabber en de glaze in één kleur gebruikt. 




Een fijne week.

Crealiefs, Caroline

14 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige kaarten Caroline!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartjes inderdaad leuk spul ken het niet maar leuk resultaat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten Caroline, ziet er tof uit met die embossing en de glaze.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Apart mooi .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten! Jij bent errug goed in mannenkaarten! En die glaze zie je waarschijnlijk IRL veel moooier... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten, dat glaze geeft echt een leuk effect, vooral op de bovenste kaart,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er heel mooi uit! Ik ken het glaze niet, maar ik snap dat het kleur geeft en vast blijft als je het verhit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi GerJanne,
      De glaze werkt hetzelfde als embossing poeder. Het is een transparante poeder met de kleuren van de distress inkt!
      groetjes, Caroline

      Verwijderen
  9. Wat een bijzonder mooi effect op je kaartjes Caroline, heel mooi geworden.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is idd een gaaf effect met de glaze embossingpoeder, dit staat ook nog op mijn verlanglijstje.
    Het zijn super mooie kaarten Caroline!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline