maandag 8 juni 2020

Derwent Graphitint

Hallo blogmaatjes,

Na ruim een week blogpauze ben ik er weer. Ik had vorige week nogal wat afspraken en daarna geen energie meer om nog iets te posten!

Deze kaart had ik jullie op Facebook al beloofd. Ik heb in rustige tinten gewerkt, omdat ik de aandacht vooral op de voorkant wilde houden.


Aan de binnenkant heb ik de stempel van de Art Specially en de stansjes met embossing poeder bewerkt. 


Daar omheen heb ik met distress inkt antique linen en stencils wat schaduw aangebracht.


Voor het inkleuren heb ik Derwent graphitint gebruikt. Dit is aquarelverf en ik vind het nog fijner werken als inkt.

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline

Pronty 470.770.043 ♦ Studio Light MASKJMA04 en STAMPSL463


15 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze rustige variant Caroline, deze mooie bloem verdiend zeker alle aandacht en het rustige is dus zeker niet saai maar zeer sfeervol. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart, die bloemen zijn prachtig ingekleurd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart voor de jarige.
    Mooi ingekleurd in deze zachte tinten.
    Top kaartje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een supermooie kaart Caroline!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ik vind hem prachtig Caroline!! Deze Derwent verf ken ik niet.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je die bloemen schitteren mooi ingekleurd! Verder is de kaart heel subtiel versierd, mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart de bloemen zijn schitterend. Zo mooi zacht.leuke afwerking. Mooi model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart in zachte kleurtjes, ik vind de bloem super,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige rustige kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje is dit Caroline....dat heb je leuk gedaan!
    Groetjes DIny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaart, mooi met de bloemen, zachte kleurtjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeker mooi. Ik moet zeggen dat ik ook steeds meer met verf doe dan met markers. Ik krijg toch de schaduwen beter.
    Mooi gemaakt!!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline