dinsdag 25 augustus 2020

Strand

Hallo blogmaatjes,

Wat ben ik blij dat de temperatuur zo flink is gedaald! Vandaag heb ik nog even een herinnering aan de hittegolf. Nagenoeg iedereen heeft het strand of een waterplas bezocht en anders een bad in de tuin gehad ter verkoeling.


Ik probeer vandaag jullie blog te bezoeken, maar ik weet niet of het me lukt. Vorige week ben ik gevallen met de fiets en heb een flinke kneuzing aan mijn knie en onderbeen, dus ik kan niet zo lang achter de computer zitten.

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline


16 opmerkingen:

  1. Een leuke en zomerse kaart Caroline, maar ik ben heel blij dat die hitte voorbij is.
    Veel beterschap met je knie en been.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, dat ziet er erg ingewikkeld uit ! helemaal mooi is je kaartje geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke zomersekaart Caroline.
    Gelukkig niet meer zo warm.
    Wens je beterschap met knie,na de val.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje echt heerlijk zomers.
    leuk model heb je gebruikt.
    wat vervelend zeg dat je bent gevallen ik hoop dat het snel beter word.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een super leuke en vrolijke zomerse kaart Caroline
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is heel mooi Caroline.
    Idd zoveel beter weer om iets te doen in huis ook. En zeer zeker om te freubelen.
    Jeetje wat erg dat je gevallen bent, wens je veel beterschap.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie, zomerse kaart en nu plenst het, wens je heel veel beterschap
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk modelletje Caroline.
    Mooi papier en een leuk plaatje en voila....
    Niet zo mooi dat je gevallen bent....sterkte! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk modelletje met heel mooi schelpenpapier.
    Beterschap voor jou!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke zomerse strandkaart, echt een gaaf model. Oei, vervelend dat je gevallen bent, je kunt lelijk terecht komen, beterschap en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier nóg één die ontzettend blij is dat de hitte voorbij is. Wat een ingewikkelde kaartvorm, dat zal wat hoofdbrekens gekost hebben om alle stukjes strandpapier passend te krijgen, mooi gedaan hoor! Wat jammer dat je viel met de fiets, beterschap toegewenst, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi strandkaart, en wat een leuk model knap gedaan!
    Oei Caroline dat is balen sterkte.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja fijn hè dat het weer wat frisser is en vanavond een zomerstorm, de wind trekt hier af en toe al aan hoor ik buiten rondom het huis.
    Wij hebben ook meestal binnen gezeten met de hitte en zijn niet naar zee of water geweest, veel te druk.
    Ik heb wel lekker gekliederd met koffie en andere kleurtjes om papier te verven. Het droogde natuurlijk geweldig goed.
    Jouw zomerse kaart is fantastisch qua vorm, leuke afbeelding ook!
    Ik ben de laatste tijd erg slecht in het bloggen. De filmpjes met technieken etc. Op YouTube zijn gewoon te leuk en voor je het weet is het weer bedtijd.
    Beterschap met je knie en been en rustig aan, niets forceren.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, weer even zomer op je blog, terwijl hier de wind al aardig begint aan te trekken. Je kaart is erg leuk. Het model is gaaf.
    Sterkte met herstellen! Ook al spierpijn erbij??

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie zomerse kaart.
    Sterkte met je knie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart. leuk dp bij dit plaatje. mooi model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline