maandag 28 september 2020

Herfst

Hallo blogmaatjes,

Moeten jullie ook zo wennen aan de temperatuur nu de herfst zijn intrede doet. Het is wel fijn voor de natuur dat er zoveel regen is gevallen!

Omdat ik de kleuren van dit seizoen zo mooi vind, heb ik hiervan plaatjes gebruikt in een kaart voor mijn zwager.


In eerste instantie vond ik deze stans niks voor mij, maar toen ik er een aantal voorbeelden mee zag, heb ik 'm toch gekocht. En nu heb ik er al redelijk wat kaarten mee gemaakt. Hier is er nog een.


Een fijne week!

Crealiefs, Caroline

19 opmerkingen:

  1. wow....twee prachtige herfstkaartjes heb je gemaakt Caroline....wat een mooie kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende herfstcollages heb je gemaakt! Ik koop vrijwel nóóit meer iets van MD maar deze mal juist wél na het eea gezien te hebben in blogland...vind het best veel stanswerk trouwens hihi.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauww wat een mooie sfeervolle kaarten Caroline.
    Je ziet deze mal inderdaad veel in freubelland.
    Hier ga je er vast nog meer mee maken vermoed ik zo.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Caroline zelf hoef ik niet te wennen aan de temperaturen vind het heerlijk, nu ben ik wel een herfst/wintermens.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een paar leuke herfstkaarten met deze stans gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie herfstkaartjes !
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. IK vind je kaarten prachtig Caroline. IK heb je op fb al een berichtje gesatuurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou er ook moeite mee hebben maar soms heb je plaatjes op 1 vel die je eigenlijk allemaal tegelijk zou willen gebruiken. Nu kan dat dus wel een beetje.
    Mooie kaarten!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi zijn ze Caroline. Dit zou voor mij ook een twijfelmal zijn.
    Maar het heeft wel iets.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten! Ik kan ook zo genieten van de herfstkleuren. Hier de verwarming wel al weer aan. Was inderdaad ineens wel erg koud.
    Zelf twijfel ik nog steeds over de mal....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten Caroline.
    De mal komt zo mooi uit hier.
    Top.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt 2 mooie herfst collages gemaakt met deze stans, ik heb hem 2 keer gebruikt en...weer verkocht
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart is het zo geworden met die plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een schitterende herfstkaartjes!
    Die stans lijkt me ook niks voor mij maar de voorbeelden die ik zie zijn allemaal super leuk dus misschien koop ik hem toch wel.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zijn twee heel mooie herfstkaarten.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit leuk met al die vakjes in de cirkel ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooi zijn je kaarten en je brengt me er ook mee in de verleiding om die mal te gaan kopen want ik vind ze zo mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline