woensdag 15 december 2021

DAK reminder

Hallo blogmaatjes,

We zitten alweer op de helft van de maand en vandaag laat ik jullie mijn reminder kaart voor Do-Al(l) Kreatives #60 zien. 


Deze keer heb ik gekozen voor een achtergrond van dennenbomen en nog een paar bomen naast de tekst.

Op de kaart willen we graag geuren die met Kerst te maken hebben terug zien. Denk hierbij aan bijvoorbeeld glühwein, kerstkoekjes, kaarsen, of dennenbomen/-takken!

Je hebt nog 2 weken de tijd om je creatie te plaatsen en het zou leuk zijn als jullie meedoen. Je kunt €25 winkeltegoed winnen bij onze sponsor Jacobi Hobby & Creatief!

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline


6 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart met leuk papier en de tekst als blikvanger,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en dankjewel voor je kaarten die ik gekregen heb.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een rustige kerstkaart zonder tierelantijnen, meer heeft het niet nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kerstkaartje Caroline , tuurlijk we doen mee !!
    Groetjes Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline