maandag 13 juni 2022

Wandelpad

Hallo blogmaatjes,

Gisteren hebben we de verjaardag van mijn schoonzus gevierd met de hele familie van mijn man. Met het mooie weer konden we heerlijk in de tuin zitten. En het was gezellig met z'n allen (zo'n kleine 30 man) bij elkaar te zijn!

Mijn zwager heeft vorige week een zware operatie gehad en daarbij vond ik deze tekst heel goed passen. Hij was blij met de kaart en daar doen we het voor!


De basis heb ik gedeeltelijk dicht gemaakt, zodat er een zakje ontstond. 


Als je het label uit de kaart schuift, komt er een mooi plaatje tevoorschijn. 
Het papier achter de vlinder heb ik bewerkt met distress inkt zodat de kleur bij de vlinder op het plaatje past en de bloemen passen daar ook weer mooi bij.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Studio Light: SL-ES-CD104 ♦ SL-ES-CD182 ♦ JMA-ES-CD204
Marianne Design: CS1100
Crealies: no. 35

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een heerlijk dagje Caroline en de kaart voor je zwager is erg mooi en lief xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart met label. Mooie vlinder en bloemen. Heel leuk hoe je het model tot een zakje hebt gemaakt, goed bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Caroline, voor je zwager
    Mooie tekst.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi Caroline en wat een verrassing is deze kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart en leuk als je het label er uit trekt, dat je dan de vlinder ziet,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je heel mooi gemaakt voor je zwager Caroline, prachtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart. De tekst is zeker erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie kaart. Die tekst is er zo leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat jullie het gezellig hadden met de hele fam van je man. Je hebt een hele mooie kaart voor je zwager gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke kaart heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart met een prachtig passende tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk he dat het weer kan, samen feest vieren. Ik houd wel mijn hart vast voor de herfst, maar dat zien we dan wel weer. Je kaart is super mooi! Leuk zo met dat label dat eruit kan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline