vrijdag 15 juli 2022

Reminder DAK

Hallo blogmaatjes,

Alweer de 15de van de maand en dus heb ik vandaag een reminder van onze DAK challenge. We willen graag een boxkaart zien.

Mijn vriendin en haar man waren onlangs 25 jaar getrouwd en daarvoor maakte ik deze kaart. 



De plaatjes van Pion zijn prachtig, maar ik vond het teveel grijs/zwart/wit. Daarom kleurde ik de jurk met potloden in de lievelingskleur van mijn vriendin.


Jullie kunnen nog meedoen aan de challenge tot 31 juli.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

10 opmerkingen:

  1. Heel romantisch, mooi gemaakt. Een compleet cadeautje die nog lang op een mooi plekje mag pronken, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige card in box voor het huwelijks paar Caroline.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze box kaart en dat paars geeft net dat beetje extra!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om van de card in a box een huwelijks kaart te maken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en stijlvolle kaart! Slim om de jurk in te kleuren. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie boxcard heb je gemaakt, leuk dat je het plaatje ingekleurd hebt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie box kaart voor deze gelegenheid. Papier vind ik heel mooi.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline