vrijdag 24 februari 2023

Celebrate

Hallo blogmaatjes,

Nog op de valreep kan ik meedoen aan de challenge bij Knutsels & Kadootjes met deze fleurige kaart.


Een paar weken geleden had ik dit DP al in mijn hand om iets te maken voor de challenge, maar ik kon er niks mee bedenken. Vandaag had ik de celebrate ballon van Studio Light gesneden en gekleurd met distress inkt. Onbewust heb ik hiervoor rood en oranje gekozen en gemat op wit. Toen ik de basiskaart ging maken dacht ik weer aan dit DP en de challenge. Helemaal blij dat het toch nog gelukt is.

De kaart is ook geplaatst bij challenge #71 van 2 Sisters on the blog. Hier willen ze 3 kleuren op de kaart zien.

Een fijn weekend!

Crealiefs, Caroline


9 opmerkingen:

  1. Leuke verjaardagskaart in deze kleuren Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is het! En je bent nog op tijd. HEt is perfect DP voor onze challenge. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een feestelijke kaart geworden, erg leuk. Ik wilde ook meedoen, mij is het niet gelukt, jou gelukkig wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaart geworden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt voor onze kleuren challenge bij K&K.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele vrolijke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo’n mooie vrolijke kaart heb je gemaakt Caroline!
    Ik dacht dat ik je al bedankt had maar weet het niet meer zeker dus voor de zekerheid nog maar een keer dan: heel erg bedankt voor de schitterende verjaardagskaart met het lieve konijn en de mooie details, ik ben er blij mee xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline