zondag 18 februari 2024

KIC #189 reminder

Hallo blogmaatjes,

Bij de challenge van KIC mocht ik gastdesigner zijn en dit is mijn bijdrage.

De kolibrie is ingekleurd met distress oxide inkt. Met een stencil en vochtig babydoekje heb ik daarna kleur aangebracht rond de stempel. Ik heb met broken china, mowed lawn, wilted violet en vintage photo gewerkt op aquarel papier.


Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

mask stencil SL-ES-MASK112
stempel D-Lines JACQST-A005
stempel Sizzix Good vibes #3

11 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Die achtergrond is een prachtige omlijsting van de mooie kolibrie.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond en de mooie kolibrie stempel, mooie kleurtjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi! Wat heb je de kolibrie prachtig ingekleurd! Ik heb er een stempelset mee liggen, maar durf er niet goed aan te beginnen, ben bang dat het echt niet mooi wordt 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Caroline. Leuk dat je gd wilde zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooi Caroline, wat een vrolijkheid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje is het! Prachtige kleuren ook! Hoe doe je dat ook weer met een babydoekje?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een mooie kaart gemaakt met de kolibrie en de stencil techniek.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met de kolibrie en stencil techniek. De kleuren zijn prachtig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze achtergrond gecombineerd met de mooi gekleure kolibrie, prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline