donderdag 16 mei 2024

Week 20

Hallo blogmaatjes,

Wat is een week toch snel voorbij en het is weer tijd voor een kerstkaart. Voor 52 weeks to Christmas heb ik de uitdrukvellen uit een boekje van de Action gebruikt. 

Omdat ik de kaart niet volgens het voorbeeld wilde maken, heb ik 3 achtergronden gebruikt en een paar van de afbeeldingen die daarbij horen.

 
Het uitgangspunt is een dubbele A5 kaart. Aan de zijkant hiervan heb ik nog 2 kaartjes geplakt die bovenop in het midden dichtvouwen. Het basis uitdrukvel en de trein is hiervoor door midden gesneden.


Aan de binnenkant heb ik weer 2 andere uitdrukvellen gebruikt.


Voor de linkerkant heb ik een mooie stempel uitgezocht en rechts zijn een paar goudkleurige ijskristallen geplakt.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

30 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met dit papier, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke kaart is dit zeg, prachtig aangekleed.
    Fijne dag bedankt voor het meedoen met een wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd de weken vliegen voorbij! Je hebt een mooie kaart wat je vandaag laat zien.
    Fijne donderdag
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee en mooi uitgewerkt. Ik zeg hij is geslaagd!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het leuke papier en de leuke plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Caroline,
    Wat een gave kaart weer. Leuk hoe die openvouwt. De plaatjes zijn echt heel schattig. Mooi hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart Caroline.
    Leuke binnenkant.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaart is het geworden.
    Zo'n leuke plaatjes en dit model leent zich er erg goed voor.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Juist leuk om je eigen draai er aan te geven.
    Mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi vind ik het! Zo kun je een boel papier en plaatjes kwijt. Prachtige kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met de verrassende binnenkant.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie en gezellige kaart heb je gemaakt! Leuk model en wat een mooie plaatjes uit dat boekje van de Action!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gedecoreerd deze kaart !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooie kaart heb je gemaakt! Mooi gemaakt met deze dubbele voorkant! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk en zo mooi gemaakt enig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Caroline....wat heb je mooi papier gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O, wat heb je die achtergrondjes en plaatjes leuk verwerkt zo! Goed idee om die op de voorkant doormidden te snijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met die uitdrukvellen en er mooi je eigen draai aan gegeven.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi gespeeld met de uitdrukplaatjes! Ik kan er slecht mee overweg.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk model is dit, ik vind de plaatjes ook prachtig, een hele mooie kerstkaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je mooie kaarten gemaakt met de boekjes van de Action, mooi model.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie uitgebreide kerstkaart heb je met dat boekje gemaakt Caroline. Zo kun je meteen veel plaatjes en dessin-papier kwijt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke afbeeldingen heb je gebruikt en mooie kaart mee gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een mooie kerstkaart heb je ervan gemaakt. Leuk ook dat je er twee met elkaar hebt gecombineerd. Ik heb dit boekje ook en probeer er ook telkens iets anders van te maken. Ik heb er ook nog een aantal van over.

    Groetjes, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooiheid je toch je eigen draai aan de kaart gegeven hebt. Vind ik zelf altijd wat lastig, ik heb die uitdrukboekjes ook niet gekocht. Wel in de handen gehad, Hihi. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Caroline,
    Wat een mooie kaart is dit!!
    Ook de beterschapskaart hieronder is mooi!
    Ik heb vandaag ook een leuk project op mijn blog!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline