woensdag 26 juni 2024

Kleurenkaartenteam juni

Hallo blogmaatjes,

Op de laatste woensdag van juni is het kleurenkaartenteam weer aan zet. Femminde koos oudroze bij koper. Ik dacht dat het niet zo moeilijk zou zijn, maar ik heb toch flink na moeten denken wat ik ging maken. Toen ik op zoek was naar een andere stans, zag ik deze hertenkop en daar was het idee!

Voor de oudroze achtergrond is een embossing folder gebruikt en de bovenlaag van de letters zagen er na het embossen een beetje wit uit. Ik vind het wel een mooi effect geven.


Uit koper papier sneed ik heel dunne 'draadjes' om de kerstballen op te hangen.

Bij Martina zien jullie alle deelnemers.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

17 opmerkingen:

  1. Schitterend, wat een leuke EF en het hert met de kerstballen komt er heel goed op uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ho ho ho Caroline, jij maakte een prachtige kaart in de KKL kleuren ! 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Deze kleuren zijn erg mooi bij elkaar.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart in deze kleuren combinatie Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ja, heel goed bedacht, het is een mooie kerstkaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi KKT-kaartje, prachtig die stoere kop op de zachte achtergrond!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart in de KKT kleuren Caroline
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bijzondere kleurencombinatie. Het ziet er prachtig uit zo.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha ha, nu moet ik toch even lachen, ik had hetzelfde idee voor mijn kerstkaart maar had deze stans al eerder gebruikt bij het kraft en 2 dezelfde kaarten kan natuurlijk niet :-)
    vind hem natuurlijk superleuk in de gevraagde kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een toffe kaart waar het geemboste supermooi uitkomt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd is dit !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Caroline,
    Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt met de kleuren van deze maand! En wat sneed je super dunne touwtjes uit papier, mooi!
    Ik heb ondertussen mijn juiste kaart ook gepost. Misschien wil je die ook nog wel even zien...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk kerstkaartje zeg!! Ook die draadjes met die ballen in het gewei vind ik geweldig.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi Caroline! Kan heel goed en kerstkaart in deze kleuren combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk! Hoe je daar een kerstkaart hebt gemaakt. Ziet er sjiek uit. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leukerd, toffe kaart in de KKT-kleuren!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heb inderdaad van meerdere deelnemers begrepen dat ze het niet makkelijk vonden
    fijn dat het jou toch gelukt is ! leuke kaart is het zo geworden
    blij met je deelname,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline