maandag 13 augustus 2018

Maritiem

Hallo blogmaatjes,

Heerlijk dat de temperatuur lager is en het regent. Dus nu even aan de poets en daarna duik ik weer lekker mijn hobbykamer in. 

Vandaag heb ik een maritieme kaart voor jullie. Deze had ik als voorbeeld voor een workshop gemaakt.


Het model is gemaakt met een stencil van Dutch Doobadoo. De flap schuift achter de bootjes en golfjes van Joy Crafts - Mery Cozijnsen. 


Het visnetje is van Marianne Design en het design papier, anker, roer, meeuw en de stempel zijn ook van Joy Crafts - Noor Design.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline



10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Caroline ! Ik geniet ook van de lagere temperaturen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart is dit, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit blijven zulke leuke kaarten! Om te maken en om te bekijken.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Caroline, wij hebben hier afwisselend zon (en dan ook meteen warm) en regen met onweer,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Caroline!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi... jouw dag zag er net zo uit als de mijne. Eerst even de verplichtingen en dan aan de knutsel! Je kaart is supermooi! Veel te zien en leuke kleuren. Morgen weer normale temperaturen. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoe de kaart door het rood/wit zo fris oogt en diepte krijgt door het blauw! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline