maandag 6 augustus 2018

Memorydex

Hallo blogmaatjes,

Wat was het weer leuk om jullie reacties te lezen. Bedankt allemaal. En ik mag weer een nieuwe volger welkom heten. Janny ik wens je veel plezier. 

De hoogste tijd om de kaartjes te laten zien die ik vorige week al maakte voor in mijn Memorydex. 


Blub heeft precies de juiste grootte om op het kaartje te "zwemmen"! 


De kaartjes zijn ook ideaal om restjes papier en stansjes op te verwerken. Ik heb hier een 'oxide' achtergrond gebruikt.

Het is heel leuk om zo'n klein formaat kaartje te maken, maar ik ben er nog niet uit of ik hiervoor de Memorydex blijf gebruiken. Mogelijk ga ik foto's op de kaartjes verwerken. Of ik maak er kleurenkaartjes van mijn inkt en markers in. Wordt vervolgd....

Morgen wordt het superrrr heet -zeker hier in het zuiden- dus probeer allemaal lekker koel te blijven!

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline

12 opmerkingen:

  1. Jij hebt een memorydex al aangeschaft en kun je creativiteit helemaal los laten gaan, en deze kaartjes zijn al superleuk!
    Succes met denken wat voor bestemming het gaat krijgen Caroline
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline, ik ben jaloers op je visje dat zo vrolijk rond aan het zwemmen is. Lief klein kaartje heb je ermee gemaakt. Het is zeker heet, vandaag al dus laat die kleine maar lekker rondzwemmen...blub.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes heb je gemaakt, die Blub is heel gaaf in die vrolijke kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook al aan de Memorydex. Morgen komt mijn 1e poging op mijn blog.
    Blub staat heel leuk op jouw kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt, ik denk niet dat dat Memorydex iets voor mij is, ik vraag me af wat je er mee doet,
    maar je vis heeft het goed naar de zin,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit Caroline. Hier wordt het ook mega super heet zoals alle voorgaande dagen. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, ziet er heel mooi uit Caroline !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blij dat het eindelijk nat is geworden...
    Ben benieuwd wat het precies gaat worden, al vind ik de vis wel heel leuk zwemmen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Caroline ,memorydex blubje doet het goed :-)
    Alvast een heel fijn weekeinde ,blij dat het regent !!
    Groetjes van Epie .......

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline