maandag 29 april 2019

Dream on

Hallo blogmaatjes,

Vandaag weer eens een berichtje, want jullie hebben een tijdje niks van mij gehoord. Na een heerlijk paasweekend lag ik in bed met griep. En het gaat al iets beter, maar is nog niet helemaal over!

Bij deze kaart bestempelde ik een achtergrond van distress inkt met de grunge lijnen van Studio Light.


Op de achterzijde het onderste stukje van de stempel.


Aan de binnenkant heb ik een envelopje gemaakt voor het geldcadeautje.


Nu even wat verplichte nummers uitvoeren en dan ga ik -als de energie het toelaat- nog wat knutselen. Anders duik ik weer lekker op de bank met een boek!

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline

13 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, heel mooi met dat envelopje ! Wat jammer dat je zo ziek was, spoedig beterschap en nog veel rusten ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, die griep moet wel heel vervelend zijn. Ik hoor van veel mensen dat ze die gehad hebben en er lang van onder de pannen waren. Langzaam herstel. Gelukkig heb ik dat bijna nooit, ik heb een sterk gestel denk ik of een hoge weerstand (2005 voor het laatst). Hopleijk ben je snel van het laatste restje af!
    Je kaart is een bjoetie! Zo mooi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Caroline!
    Beterschap!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb he gemaakt Caroline. Mooie kleuren combi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk gedaan, jammer dat je zo ziek was. Gelukkig komen er weer mooie dagen aan, lekker in de tuin in de zon, uit de wind, knap je snel weer op 😉 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor!!
    Hou er wel van.
    Jeetje de griep, wij snotteren hier ook maar verders gaat het gelukkig wel. Nou heel veel beterschap.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi geworden, Caroline.
    En beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap, een boek lezen is ook een goed tijdverdrijf, mooie stempelkaart heb je gemaakt, leuk dat resterende suk van de stempel op de achterkant,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende stempelkaart, mooi hoe het doorloopt. Ja griep kan lang doorzeuren in je lichaam, goed uitrusten.
    Je kaart met de blauwe druifjes is echt prachtig geworden, leuk model.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Caroline !
    beterschap gewenst.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning card and envelope. Hope you feel better soon.

    Sylv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met deze stempel en om te onthouden door stempelen op de achterkant. Wat zijn ze mooi deze stempels hè! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt Caroline!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De griep wil het land maar niet verlaten. Mooie kaart heb je gemaakt. Beterschap. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline