maandag 15 april 2019

Robijn

Hallo blogmaatjes,

Wat heb ik ontzettend genoten van een heerlijk weekend! 
Zaterdag op de Art Specially ben ik weer een heleboel bekenden tegen gekomen en heb ik veel leuke ideeën opgedaan.
Gisteren hebben we het plaatselijke steendruk-, valkerij- en sigarenmakerij museum bezocht. Ik heb daar zelf een litho mogen draaien en bij alle 3 de musea weer veel nieuwe dingen geleerd!

Vandaag heb ik een kaart voor een robijnen huwelijk.



Aan de voor- en achterzijde heb ik design papier geplakt.


De stukken die ik aan de bovenzijde van het design papier afsneed, heb ik aan de binnenzijde geplakt met daaronder papier dat met een emboss folder en distress inkt (Shaded lilac) is bewerkt. Om de snijrand onzichtbaar te maken, heb ik er een klein randje van Craft Emotions opgeplakt.


Ook de vierkantjes zijn met een emboss folder en inkt bewerkt. 


Onder het het plaatje van Syta zit een rechthoek van Joy Crafts en ik heb aan de rand nog een paar hartjes en bloemetjes geplakt!

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline


14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart is dit, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Caroline ! Supermooi gedecoreerd! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje!! Misschien ook ooit eens die beurs gaan bezoeken in Nijkerk. Iedereen is zo enthousiast erover.
    Leuk model kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je even gezien te hebben in Nijkerk. Wat een mooi papier heb je voor je schitterende kaart gebruikt. Alle kleine details maken er weer een waar kunstwerkje van,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Caroline! Leuke verrassende binnenkant.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Caroline, mooi plaatje en papier en een hele leuke binnenkant
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig je kaart Caroline met als verrassing een hele mooie binnenkant, daar zal het bruidspaar heel blij mee zijn!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gemaakt, en mooie kleuren ook. Gr. Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Caroline ! Heel mooie details, papier leuke kaart.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje en mooi kleuren heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline