maandag 27 januari 2020

Deurhanger

Hallo blogmaatjes,

Wat heb ik weer genoten van jullie reacties op mijn kerstkaart. Dankjewel allemaal!

Vandaag plaats ik mijn 800ste post en mag weer een nieuwe volger verwelkomen. Veel inspiratie gewenst!

Met het stencil van Jilliez heb ik deze deurhanger gemaakt. Op de achtergrond heb ik distress inkt wilted violet en peacock feathers gesponst.



Op enkele plaatsen heb ik met een mask stencil expanding mousse en inkt opgezet. Voor de letters heb ik de mousse vermengd met de distress inkt peacock feathers. Met dezelfde inkt zijn de Studio Light grunge clear stamps gestempeld.



De bloem op deze deurhanger kleurde ik met de Studio Light markers.


Ik gebruikte de kleuren: 
31 dark yellow 
68 turquoise blue
73 ultra marine

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline


Studiolight Art by Marlene Clear Stamp Set #27 
Jilliez card creator doorhanger
Pronty mask stencil Grunge stripes
Nuvo expanding mousse worn linen

14 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan! Dat expanding mousse geeft er echt wat extra's aan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooo wat mooi gemaakt Caroline en wat een werk,knap hoor.
    Fijne maandag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een prachtige deurhanger, Caroline
    Mooie kleuren.
    Top.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie deurhanger!
    Kleurtjes zijn ook heel mooi
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, al 800 keer iets moois laten zien! Gefeliciteerd! Deze deurhanger is ook prachtig geworden, wat een leuk effect geeft de expanding mousse.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige deurhanger, ik vind de kleuren en de bloem erg mooi
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is niet mis 800 keer! Prachtige deurhanger met een leuke bloem!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave deurhanger. De bloem is mooi ingekleurd, ik vind de kleurencombi van het geheel ook prachtig. Leuk effect geeft de mousse.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi. En 800 berichten al? Ik hoop dat je nog even doorgaat.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Caroline, 800 keer! Volgens mij ben ik geen volger vanaf het begin, dus van die 800 heb ik wel wat gemist, maar gelukkig mis ik nu weinig van je. En deze deurhanger is echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb die gezien op FB, Prachtige deurhanger geworden!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige deurhanger Caroline ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline