maandag 6 januari 2020

Vlinder

Hallo blogmaatjes,

Vandaag gaat alles weer een beetje z'n normale gang en daar ben ik wel blij om!

Deze kaart maakte ik met expanding mousse. De blaadjes heb ik uitgesneden en op het papier gelegd. Daaroverheen heb ik een baan mousse gesmeerd en vervolgens de blaadjes weer weggehaald en onder de vlinder geplakt.



Over de baan mousse heb ik nog wat gilding wax van Coosa gesmeerd.


De achtergrond is bewerkt met distress inkt en met dezelfde kleuren inkt heb ik daarop gestempeld. Daarna de vlinder nogmaals gestempeld en ingekleurd met inkt en water en vervolgens uitgeknipt.

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline


Studio Light clear STAMPSL406

12 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje.
    Heel mooi de rand zo bewerkt.
    Heel apart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart ! Heel leuk effect met die expanding mousse ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi je kaartje! En mooi spul is dat expending mousse.
    Super gedaan die blaadjes zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, met een leuke techniek!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, een prachtige kaart, heel mooi met die mousse ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Caroline. Heel leuk om het takje eruit te halen en er later weer op te zetten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met deze techniek,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan, heel mooie kaart!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart en ook met leuke technieken gemaakt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart , heel mooi gedaan

    Ik heb nog een vraagje, ik kan mijn oude blog niet meer delen op fb. heb er al een paar keer een melding van gemaakt , niks helpt.
    Daarom heb ik een andere blog gemaakt , je was al een volger van mij , zou je mij weer willen volgen op deze blog. Ben nl al mijn volgers kwijt , moet weer opnieuw beginnen .
    Mijn nieuwe blog is corryscardandcreations
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, wat een gaaf idee om dat zo met de blaadjes te doen en hele mooie kleuren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline