maandag 10 februari 2020

Lupine

Hallo blogmaatjes,

Vorige week kocht ik op de beurs deze nieuwe stans en hiermee moest natuurlijk meteen een kaart worden gemaakt.


De stempel is ingekleurd met de Studio Light markers en water.


De schaduw rondom de Lupine heb ik met distress inkt bundled sage aangebracht. 

Als ik me iets fitter voel, kom ik vandaag nog bij jullie langs. De griep heeft ook ons te pakken. 

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline

Different Colors SU-00745  
Studio Light STAMPKJ03 
Studio Light Essentials STENCILSL250 
Studio Light Markers 81 - 82 - 43


8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met de ticketstans, leuk om 2 verschillende kleuren te gebruiken voor de zijflapjes,
    Ansx en..beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie mal, had ik ook gezien op beurs.
    De lupine mooi ingekleurd.
    Wens je beterschap.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Caroline. Leuk afbeelding erin . Prachtig ingekleurd. De mal is prachtig. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Caroline, en een hele mooie stans, mijn vriendin heeft die afgelopen zaterdag ook gekocht.
    Wens je veel beterschap.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw...dat ziet er prachtig uit, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh balen de griep! Beterschap hoor.
    Je kaart is heel mooi! Die mal had ik nog niet gezien..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, mooi model en bloemenstempel.
    Wens je heel veel beterschap!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline