donderdag 6 februari 2020

week 6 - 52 weeks to Christmas

Hallo blogmaatjes,

De wekelijkse kerstkaart volgens de inspiratiefoto bij 52 weeks to Christmas is een CAS kaart geworden.



Als achtergrond heb ik een stempel van Nellie Snellen met 2 kleuren grijze inkt gestempeld. Dit is op de foto niet zo goed zichtbaar helaas!



Hierop heb ik de maretak van Noor Design -met hier en daar een pareltje- en een strikje van Crealies geplakt. De tekst is van Craft Emotions. Gemat op donkergrijs karton en daarna alles op een witte kaart geplakt. 

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline


Nellie Snellen Texture confetti TXCS015 ♦ Craft Emotions Sjors1 130501/1611 ♦ 
Noor Design 6003/0094


28 opmerkingen:

  1. Ik was gisteren de laatste en vandaag de eerste! Heel mooi kaartje! Mooie kleuren waren het, he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad mooie kleuren, ik had gelijk een idee voor de kaart!

      Verwijderen
  2. Ik vind hem heel mooi geworden Caroline, heel fijntjes.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, tof met de mooi bijpassende tekst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een erg leuke kaart! Deze heeft wel iets vind ik de tekst is ook erg mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterende kerstkaart ,Caroline.
    Zo mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart volgens het kleurenpallet. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, wat een leuke bijpassende tekst heb je erbij gezet.
    Gezellig dat je meedoet met de kleurenuitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Caroline. Leuk zo met die cirkel. Mooie toepasselijke tekst bij je stansje.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje mooie achtergrond stempel is dat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi deze CAS kerstkaart gemaakt met het kleurenpalet voor deze januarichallenge...TOP Caroline!!!

    bedankt voor je deelname
    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie en originele kaart met het kleurenschema!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, wat een leuke stempel is dit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, een heel mooie kaart en zo leuk met die tekst ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kaartje prachtig Caroline....ik hou van CAS!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart met een prachtige stempel! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi deze kaart, heel fijntjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie CAS-kerstkaart Caroline. Wat een leuke achtergrondstempel heb je gebruikt en de afwerking met het takje en sierlijke strikje geeft een chique uitstraling vind ik. Heel fijntjes..
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda (dt-52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. tof zo'n CAS-kaartje voor onze kleurenchallenge! Heel mooi! Dankjewel voor het meedoen.
    Nancy DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooie kerstkaart Caroline! Wat een leuke tekst.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke met de stipjesbal! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk die kaart, ik zie dat jij ook donker grijs gebruikt hebt, er is geloof ik wat onduidelijkheid of het grijs of bruin is Haha. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart! Die stempel is schitterend en je hebt hem heel mooi gebruikt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kerstkaart Caroline. Je kaartje van hieronder met de hortensia is erg mooi!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline