woensdag 16 december 2020

Koolmeesje

Hallo blogmaatjes,

Fijn om te horen dat jullie mijn achtergrond ook mooi vonden en dankjewel voor de leuke reacties!

Vandaag heb ik drie kerstkaarten, want anders kan ik ze nooit allemaal laten zien!

Er zitten regelmatig koolmeesjes bij ons in de tuin, maar helaas zijn ze nog nooit gaan nestelen in de kooitjes. Ik word er altijd blij van dat ze zich in onze tuin op hun gemak voelen!


Het mooie plaatje van Marianne Design is gemat op een stans van Ali. Voor de dubbele strik heb ik mijn Bowdabra maar weer eens tevoorschijn gehaald.

Nog eentje met een plaatje van Marianne Design en nu gemat op een stans van Noor Design.


En de laatste, ook met een plaatje van Marianne Design en nu op een mal van Creative Expressions.


Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline




6 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartjes ik vind koolmeesje ook zo schattig om te zien en wat een schattig plaatje is dat met dat konijntje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes Caroline, heerlijk al die vogeltjes in de tuin voor het eerst komen komend jaar nestkastje in onze tuin ik ben benieuwd of e gaan nesten.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten, ja ik zie ze hier ook regelmatig, zo leuk te zien,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn leuk! Alle drie.
    Wij hebben een nestkastje waar elk jaar twee keer nestjes met jongen in zitten. Zo rond maart en in mei nog een keer. De grootte van het gat maakt ook uit of ze gaan nestelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zooo dit zijn 3 bjoeties Caroline, ik vind je strik ook geweldig!
    En mooi mallen achter de plaatjes....prachtige kaartjes.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline