woensdag 30 december 2020

Rozen

Hallo blogmaatjes,

Vandaag viert een lieve dame haar verjaardag en ik maakte een kaart met rozen voor haar. 


Het plaatje is van Marianne Design en het design papier van Craft Sensations. 

De kaart is geplaatst bij De Egel voor challenge #111.

Maandag ging onze vaatwasser kapot en vanwege de corona perikelen kan er pas over ongeveer 3 weken een nieuwe worden geplaatst. Maar als die weer 18 jaar meegaat, doe ik het er voor!! Eens kijken of ik nog met de hand kan afwassen, hihihi....

Een fijne dag en tot morgen!

Crealiefs, Caroline

14 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Caroline. Oh dat is balen, zal eens zeggen toen wij 7 jaar geleden nieuwe keuken gingen plaatsen hebben we bewust gekozen zonder vaatwasser. Iedereen verklaarde ons voor gek..maar ik zeg je dat gaat gewoon lukken hoor. Hahah, maar ja 3 wkn wachten is best lang als je dit zo gewend bent.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Caroline.
    Oh, met de hand afwassen,is wel gezellig. Maar toch fijn als ze werken.
    3 weken is wel erg lang .
    Nog ff geduld hebben.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Caroline mooie kleuren. Nu beide kinderen weer op hun eigen stekkie zijn gebruiken we de vaatwasser maar heel weinig. Je bent het zeker niet verleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de sketch leuk uitgewerkt Caroline....hele mooie kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje mooie ronde mal heb je gebruikt en leuke details
    ik zou mijn vaatwasser ook niet graag missen ook een oudje maar hij doet het nog steeds succes met de hand afwas haha en ik hoop dat hij snel komt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie kaart Caroline. Schattig met die kleine bloemetjes. Dat afwassen gaat vast nog lukken, misschien heb je nog iemand bij de hand om te drogen, dat zou helemaal fijn zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie fleurige kaart! Wij hebben geen vaatwasser dus ik was altijd alles met de hand af! Succes! Ik moest weken wachten op een nieuwe droger daar was ik niet echt blij mee.
    Groetjes en sterkte met de afwas, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie fleurige kaart heb je met de sketch gemaakt Caroline. Leuk die twee sprietjes aan de onderkant. Ook de kleurencombinatie vind ik top. Zal best lukken dat afwassen hihi, wel vervelend maar je vaatwasser heeft het lang volgehouden.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O vreselijk afwassen.......ik heb er een ontzettende hekel aan dus ik wens je sterkte!
    Je kaart is een beauty.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart voor de jarige dame. Heel mooi met het rozenplaatje.
    Oef.....afwassen met de hand....niet mijn hobby maar als het niet anders is moet je wel.
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart voor een jarige dame, drie weken dat duurt een hele poos, als je een vaatwasser gewend bent..maar met de hand afwassen lukt vast nog wel,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Het plaatje is prachtig. Succes met de afwas.. kost iets meer tijd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi Caroline. En afwassen verleer je nooit, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat een mooie kaart voor onze uitdaging! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel. En drie weken is vast zo voorbij. Ik denk dat ik een vakantiegevoel zou krijgen als dat hier gebeurde ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline