maandag 24 mei 2021

Hobby

Hallo blogmaatjes,

De eerste twee dagen van dit extra lange weekend waren heel gezellig! Het weer ziet er nu niet al te best uit en omdat ik nog wat kaarten moet maken, duik ik vandaag lekker mijn hobbykamer in!

Voor een (bijna) 13-jarig meisje dat graag skeelert, heb ik deze kaart gemaakt.

De basis is een dubbele kaart. Met een stencil van Dutch Doobadoo heb ik de bovenlaag gemaakt en op de dubbele kaart geplakt. Aan de onderzijde heb ik de punt van het stencil weggelaten zodat de kaart kan staan.


Op het design papier heb ik een aantal stempels gezet.


Met het stencil heb ik ook een label gemaakt en dit achter het plaatje geschoven.


Op de achterzijde van het label staat een felicitatie.

Challenges:

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Dutch Doobadoo: Lola 470.713.183
Joy Crafts: 6011/0519 ♦ 6002/1173
Studio Light: STAMPSL503




14 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor de jarige met de leuk gestempelde achtergrond en plaatje. Leuk die basis met de punten, en om het op het label terug te laten komen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart voor de jarige jonge dame.
    Leuk modelletje. Slim dat je de onderste punt weg hebt gelaten, zodat de kaart kan staan.
    Hier ook regen .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een stoere kaart met het mooie plaatje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart voor een dertien jarige Caroline.
    Mooie kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb gelezen dat velen met je de hobbykamer induiken vandaag hihi wat een weer hè! Heel leuk kaartje voor een meisje van dertien Caroline!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart voor een 13 jarige.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leuke kaart! En die verstopte label is altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart voor de skeeler liefhebster.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ..en het blijft maar slecht weer nu ook weer, regen, regen..maar wel heerlijk weer om kaarten te maken, heel mooi gedaan met het leuke stencil en de verborgen label,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke en stoere kaart voor een 13 jarige!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful card design Caroline.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Reacties
    1. En bedankt voor je deelname bij Hobbyshop Veldmaat.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline