woensdag 19 mei 2021

Missees

Hallo blogmaatjes,

Voor deze kaart heb ik met de kleine variant van de stempel een paar verschillende missees gemaakt. Zóóóó leuk om ze verschillende haren, gezichtsuitdrukkingen, kleding en accessoires te geven! 



Ik heb er voor gekozen om maar hier en daar kleur aan te brengen op de afbeeldingen!

Bij de challenge van Knutsels en Kadootjes willen ze een Nederlandse tekst op je kaart zien.

Met de kaart hieronder ben ik in de top 5 beland bij Do-Al(l) Kreatives


Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Studio Light Missees no. 15

8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de missees mooi ingekleurd en leuk om het ene kaartje schuin op te plakken, en het labeltje met de tekst in het midden is ook een leuk detail
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk is je kaartje geworden, op dit modelletje kan je veel kwijt, geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Caroline en gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik begin de misses steeds leuker te vinden. Je kaart is hartstikke mooi, leuk gedaan met weinig kleur.
    Gefeliciteerd met je toppertje.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben géén fan van de Missees, maar ik vind jouw kaart wel heel erg leuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart! Ik heb de kleine missees ook. Nu nog even ervoor gaan zitten. Lijkt me zo gaaf om mee bezig te zijn... Het model is ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje, mooi modelletje en vrolijk geheel!
    De grotere Missees had ik al, afgelopen week toch ook maar de kleinere stempeltjes besteld. Kon het niet laten, hihi.

    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline