maandag 9 augustus 2021

Beterschap

Hallo blogmaatjes,

De laatste dagen heb ik niet geknutseld. Ik heb een kleine reorganisatie op mijn hobbykamer gehad, want ik heb nieuwe dozen gekocht om mijn stempels en stencils in op te bergen!

Maar natuurlijk heb ik nog wel een kaart om te laten zien. Deze  beterschapskaart stuurde ik naar een blogmaatje.
 


Aan de binnenzijde het pillenpotje van Marianne Design met daarin een paar capsules.

Vandaag heb ik weer een knuffel dag met de hondjes!

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met het poezenplaatje mooie kleurtjes gebruikt Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O heerlijk als je wat kan reorganiseren in je spulletjes,zo zie je weer hoeveel moois je hebt Caroline… je kaartje is erg mooi, wat een leuk pillenpotje met inhoud!
    Knuffel ze xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje met de schattige poesjes Caroline.
    Daar knapt iemand zeker van op!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje en het is altijd zo fijn om alles weer even door je handen te laten gaan. Leuk het pillenpotje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuke beterschapskaart.
    Leuk plaatje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart en wat leuk aan de binnenzijde. Reorganiseren is ook heel leuk om te doen, ik hou daarvan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke beterschaps kaart, heel mooi met de gestempelde blaadjes, en de pot met pillen aan de binnenkant.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n schattig kaartje met de poesjes en een leuke binnenkant met de pillen in het potje, nogmaals dankjewel.
    Veel plezier met het knuffelen van de hondjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje.
    Knuffel ze!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaart met het pillendoosje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje. Zo schattig het plaatje met die katten.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie beterschapskaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart! Ik vind hem enig, ook de binnenkant. En lekker hoor weer even reorganiseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooie beterschapskaart, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat reorganiseren zou ik ook moeten doen maar jet komt er maar niet van :-(
    Mooie kaart, leuk om hem rond te maken en de binnenkant natuurlijk erg toepasselijk.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke beterschap kaart heb je gemaakt. Leuk in het rond. Af en toe moet je even reorganiseren groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige beterschap kaart!
    Leuke schattige katjes.
    Ook een leuk extraatje de versierde binnenkant.
    Reorganiseren geeft weer lucht in je hoofd😉
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline