maandag 30 augustus 2021

Hiya

Hallo blogmaatjes,

Jammer dat het weekend voorbij is, maar ik heb weer een leuke week voor de boeg! We mogen 2 keer op de hondjes passen en aanstaande zaterdag logeert onze zoon hier samen met de hondjes, dus dat wordt gezellig. 

Vandaag heb ik een leuke kaart die ik voor mijn zwager zijn 65ste verjaardag maakte. Hij doet aan karate, dus deze stempel was heel toepasselijk en is ingekleurd met mijn Faber Castell potloden.


Met een stencil en structuur pasta is de muur 'gemetseld' en daarna heb ik met verf en water de kleuren aangebracht. De cijfers haalde ik uit een oud muziekboek en bewerkte ik met gesso en verf.

De kaart doet mee aan de challenge bij Mixed Media Lovers #4

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Hiya - Mo Manning

13 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart voor je zwager Caroline, wat heb je die muur bijzonder creatief gemaakt.
    Geniet van je gezellige week xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je voor je zwager gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Caroline,
    wat een enige kaart! Zo gaaf bedacht die muur met de pasta en het ribbelkarton! Tof!
    Geniet van de leuke week. Voor je het weet is al weer weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige achtergrond op deze leuke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Persoonlijker kan het niet dan met die leuke stempel! Prachtige achtergrond ook.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. En zo leuk dat jullie logeer hondjes krijgen. Honden om je heen hebben is toch altijd wel zo gezellig. Twijfelen nog steeds of we weer een hond zullen nemen. Het is zo leuk maar ook veel werk. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zeker heerlijk om een hond in huis te hebben. Maar we willen zelf ook geen hond meer, want dan ben je veel te gebonden!
      groetjes, Caroline

      Verwijderen
  7. Wow wat een prachtige achtergrond heb je gemaakt
    Je kaart is een beauty.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappige én stoere kaart maakte je voor je zwager, ik vind de achtergrond erg mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart heb je voor je zwager gemaakt en de achtergrond is ook mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje voor je zwager mooie achtergrond heb je erbij gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een scheetje, heb al 4 reacties geschreven maar ze komen niet door. Hopelijk deze wel. Leuk dat je ons gevonden hebt. succes.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hele mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt mixed media lovers

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline