maandag 25 oktober 2021

Gevangen

Hallo blogmaatjes,

Deze week begin ik met een mannenkaart voor iemand die graag op zee gaat vissen.


Met een stempel van Studio Light, embossingpoeder en distress inkt heb ik de de achtergrond gemaakt. Over het plaatje heb ik de patrijspoort van Joy Crafts geplakt. En de visser heeft wat gevangen!!

Deze kaart doet mee aan challenge #55 bij 2 Sisters on the blog.

We hebben genoten van een fijn weekend. Zaterdag had ik mijn moeder uitgenodigd om bij ons Indisch te komen eten. Lang in de keuken gestaan, maar het was erg lekker. Gisteren hadden we eerst een verjaardagsfeestje bij mijn zwager en daarna zijn we naar het Vogelverschrikkersfestival gewandeld. Veel mensen zijn heel creatief bezig geweest om een leuke vogelverschrikker te maken.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

10 opmerkingen:

  1. Klinkt inderdaad als een super gezellig weekend, Caroline.
    En wat een leuke mannenkaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om de patrijspoort zo te gebruiken! Heel leuk gedaan.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge deze maand.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het leuke nostalgische plaatje
    zo te lezen heb je een super weekend gehad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige vintage mannenkaart
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo`n mooie kaart Caroline, o heerlijk Indisch eten vind dat zelf ook zo lekker maak het graag.
    Nog nooit gehoord van het vogelverschrikkersfestival, bij jullie in de buurt, fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt heel gezellig je weekend Caroline! Je viskaartje heeft hele leuke details en gaaf al die water druppels en patrijspport erbij!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt hedl gezellig allemaal. Fijn om je moeder zo lekker te verwennen... jullie zelf natuurlijk ook..
    Je kaart is heel erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt zeker erg gezellig je weekend. En naar vogelverschrikkers kijken nog nooit van gehoord maar lijkt me wel mooi.
    Je kaart is ook super
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een keileuk viskaartje heb je gemaakt, heel leuk met de patrijspoort erbij. Klinkt gezellig je weekend,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, ik vind de achtergrond erg mooi.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline