woensdag 13 oktober 2021

Pompoenen

Hallo blogmaatjes,

Bedankt voor de lieve reacties op de kaart voor mijn moeder.

Pompoenen spelen vandaag de hoofdrol op mijn kaart.


Vroeger was ik graag met mijn oma in de tuin bezig en zij had een lampionplant staan. Als de lampionnetjes oranje waren, gingen de takken binnen in een vaas. En pas een aantal jaren geleden kwam ik er achter dat de vruchten -Physalis- te eten waren!

Challenges:

Een fijne dag en morgen ben ik er weer met een kerstkaart!

Crealiefs, Caroline


14 opmerkingen:

  1. Mooie kaart in een heerlijke herfstkleuren.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige herfstige kaart maakte je Caroline, ik wist niet dat physalis van de lampionplant kwamen…de kaart hieronder van je moeder is ook schitterend zeg, die vond ze zeker wel mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met de pompoenen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! En ik zie dat ik ook die lampionnetjesmal heb! Leuk gedaan.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, echt gloedvol, helemaal passend bij dit seizoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke herfstkaart kaart met de pompoenen. Mooie herfstkleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige en kleurrijke afbeelding heb je voor je kaart gevonden.
    Mooi afgewerkt ook!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie herfstkaart! Met de pompoenen en de lampionnetjes.
    Wij hadden die vroeger bij mijn ouders ook in de tuin. Nooit geweten dat ze vrucht droegen, laat staan dat ze te eten waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie herfstkaart in warme kleuren, ik vind die physalis vruchtjes erg lekker, vaak rond Kerstmis te koop in van die leuke kleine kratjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige herfstkaart met de pompoenen.
    Ik heb ze nog nooit geproefd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk kaartje. Zulke mooie kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a lovely card. Thanks for joining us at Sparkles Monthly challenge. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende pompoenkaart Caroline!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline