maandag 28 maart 2022

Kleinzoon

Hallo blogmaatjes,

Zaterdag heeft mijn man de tuin aan de achterzijde opnieuw aangeplant. Gisteren hebben we een flink eind gewandeld en opnieuw heerlijk genoten van het mooie weer. Maar nu de klok is verzet, ben ik weer helemaal uit mijn ritme. Hoe ik ook zoek, het uur kan ik voorlopig nog niet terug vinden!

Angelique (Angelique maakt) is oma geworden en ik heb haar deze kaart gestuurd.


Als basis heb ik een mal van de Dutch Doobadoo uit kraft gesneden en beplakt met DP van Marianne Design.

De kaart doet mee aan de maart challenge bij Hobbyshop Veldmaat.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Marianne Design: LR308 ♦ PB7058 ♦ CR1502
Crealies: CLWZ01
Card Deco: CDECD0060
Dutch Doobadoo: 470.713.304

16 opmerkingen:

  1. Wat heb je een pracht van een kaart gemaakt voor Angelique Caroline.
    Mooi modelletje en leuk papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart zo leuk het treintje mooi model ook. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow....wat een super gave kaart Caroline....zo leuk gedaan met het treintje!
    Ja ik heb ook last van de tijd verzetten....was vanochtend al om half 4 wakker!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart! Je ziet het treintje gewoon voorbij tuffen.
    Ik heb totaal geen moeite met de zomertijd en vind het alleen maar fijn!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk babykaartje Caroline.
    Leuk met het treintje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje leuk model heb je gebruikt, wat een superleuk treintje staat erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd dit, lief én stoer! Vannacht hier ook lopen spoken, géén idee of het door de klok komt maar zit hier als een zombie 🥱.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is zooooo leuk! Kraft en blauw vind ik een geweldige combinatie (die ik zelf veel te weinig toepas). Het treintje past er perfect voor, zo leuk met de kleine man zijn naam.
    Goed dat jullie het weekend zo goed benut hebben, het is vandaag een stuk minder aantrekkelijk buiten.
    Ik hoop dat je het uur snel terug vindt, misschien in het uurwerk? Opgeslagen zodat ze het in oktober weer tevoorschijn kunnen halen om de mensen weer van slag te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart en Angélique boft dat ze deze van je mocht ontvangen.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie pop up kaart heb je voor Angelique gemaakt. Dat treintje is erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk kaartje met het treintje voor de kleine man! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is deze kaart lekker stoer in deze kleuren, leuk het treintje dat voorbij komt rijden met de naam erop.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor mij hoeft het ook niet dat verzetten van de klok,helemaal van slag.
    Je maakte een superleuke babykaart
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schattige babykaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart voor de nieuwe oma, leuk model en mooi met de trein. Ikzelf geniet altijd van het langere licht zijn in de avond.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk! Inderdaad hetzelfde papier! En wat gaaf dat treintje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline