woensdag 16 maart 2022

Notities

Hallo blogmaatjes,

Dit albumpje maakte ik voor een jarige die regelmatig notities maakt. Binnenin zit een schrijfblokje dat ze hiervoor kan gebruiken!

Sissi is altijd één van mijn favoriete films geweest en daarom koos ik voor dit prachtige 'Princess' papier van Stamperia.





In de pockets zitten kaartjes waarop ik een felicitatie stempelde en schreef. 



De achterkant en aan de zijkant een penhouder.



In dit filmpje op Facebook bij Scrap@Home zie je hoe je dit boekje maakt.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline 

12 opmerkingen:

  1. O wauw, wat een prachtig papier en wat heb je er een prachtig notitiealbum van gemaakt. Dit cadeau zal gekoesterd worden en gebruikt voor speciale notities.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtig album.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd zo leuk een boekje maken en zeker met mooi papier wat je hebt gebruikt, prachtig is het geworden Caroline!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige notie album.
    Wat een prachtig papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een romantisch notitieboekje heb je gemaakt. Dat zal vast gewaardeerd worden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi boekje en ja Sissy vond ik ook altijd zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een prachtig album gemaakt met heel mooi papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw knap met dit prinsessenpapier (of is het keizerin 😉 )! Ik zie de films van Sissi ook graag. Had ze vroeger al gezien samen met mijn moeder die er ook gek op is. Tijdens de feestdagen heb ik er nog eens drie van herbekeken. Weet eigenlijk niet hoeveel er in totaal zijn verschenen? Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat ziet dat er prachtig uit. Een geweldig cadeau voor iemand die een notitieboekje leuk vindt. Mijn dochter spaart ze , hihihi…

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi boekje is het zo geworden voor een notitieblokje wat een stijlvol papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creatie met deze mooie materialen. Superleuk gemaakt en wat fijn om er een notitie blokje in te doen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline