woensdag 13 april 2022

Gefeliciteerd

Hallo blogmaatjes,

Op mijn bureau lagen een heleboel achtergronden die ik een tijd geleden met verf en mijn gelli plate had gemaakt. 

De gefeliciteerd mal heb ik uit een aantal verschillende kleuren van die achtergronden gesneden en één keer uit zwart karton. Vervolgens de basis uit wit gesneden. Toen ben ik gaan puzzelen welke kleur letter ik waar in de zwarte rand zou leggen.


Het leuke is dat ik nu zwarte letters en verschillende gekleurde randen over heb om nog een aantal van deze kaarten te maken.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

11 opmerkingen:

  1. Deze is alvast heel gaaf geworden, heel uitbundig door de combinatie van zwart, wit en kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart leuk idee om zo deze mal te gebruiken.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke verjaardagskaart Caroline.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee en mooie uitwerking.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dit kaartje er super vrolijk uit! Handig dat je nog een paar van dit soort kaarten kan maken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In eerste instantie dacht ik wat een leuke stans maar las dat je alle letters afzonderlijk heb terug geplaatst, heel mooi en lekker kleurrijk!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit komt zo mooi over! Heel leuk deze kaart.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke, vrolijke kaart Caroline. En dat is het voordeel met die inlegkaartjes: je kunt er nog meer mee maken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap gemaakt, lijkt me niet eenvoudig, mooi resultaat Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline