woensdag 27 april 2022

Pastel

Hallo blogmaatjes,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn mannenkaart van maandag. Ook mag ik weer een nieuwe volger begroeten. Josje van harte welkom en heel leuk dat we inspiratie bij elkaar kunnen opdoen!

Vandaag heb ik een vouwkaart in pasteltinten. 


De bloem komt uit de cirkel aan de voorkant.


Als je de kaart opent, blijft deze staan.


In de pocket aan de binnen- en achterzijde heb ik een label gestoken.


 
Challenge:

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Caroline.
    Mooi modelletje
    Het papier alleen is al zo mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke 70 jaar kaart maakte je, de kaart van vandaag is toppie mooi papier en het model zo leuk, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model is dit, ik vraag me af, hoe deze dicht gaat ??
    Mooi papier heb je gebruikt en leuk met de tags,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super mooi gemaakt. Zo’n leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vouwkaart, heel mooi geheel!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel apart en mooi. Rustige kleuren. Ik hou er wel van.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie kaart. Bijzonder met de bloem die door de voorkant steekt, erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig papier en schitterende creatie. Ik vraag me bij het zien van zo'n kaart altijd af: doe je een briefje erbij hoe de ontvanger de kaart moet vouwen...? of is dat duidelijk als hij gevouwen uit de envelop komt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Petra! Ja, ik doe er een briefje bij met gebruiksaanwijzing!
      Groetjes, Caroline

      Verwijderen
  10. Ontzettend leuk, dit! Gaaf model, die moet ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart en het is weer een leuk model.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline