maandag 1 augustus 2022

DAK #67 - ATC liefde

Hallo blogmaatjes,

Vandaag begint bij Do-Al(l) Kreatives een nieuwe challenge. We willen een ATC-kaartje zien met het thema liefde.


Ik heb een stukje aquarel papier nat gemaakt en door de distress oxide inkt 'uncharted mariner' gehaald en daarna bestempeld. Op een ander stukje aquarel papier heb ik de harten van Stampinback gestempeld en deze zijn ingekleurd met distress oxide 'candied apple' en 'saltwater taffy'. De tekst komt van een Art Specially stempel uit 2020.

Met de resterende inkt op mijn mat heb ik meteen een tweede kaartje gemaakt. Op de foto is niet goed te zien dat in de achtergrond meer rood zit.


Een ATC-kaartje is 6,4 x 8,9 cm groot en iedereen kan wel iets bedenken met het thema, dus ik hoop dat jullie meedoen! Je hebt tijd tot eind augustus.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

10 opmerkingen:

  1. Leuke achtergrondjes en twee prachtige kaartjes ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Je ziet het ook bijna niet meer, deze leuke ATC'tjes. Ze blijven leuk.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart voor de nieuwe challenge.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 gave kaartjes met prachtige achtergronden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie ATC kaartjes heb je gemaakt, de achtergrondjes en hartjes zijn erg leuk!
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes Caroline, heel ooi deze achtergrondjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige ATC en kaart met die mooie achtergrond en al die hartjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze mooi geworden. Nog nooit een Atc kaartje gemaakt, ga het gauw eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een prachtige kaart,erg mooi gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline