maandag 22 augustus 2022

IJsje

Hallo blogmaatjes,

En opnieuw krijgen we tropische temperaturen en er ligt alweer een voorraad ijsjes in de diepvries.

Voor mijn schoonzus maakte ik ook een ijsje. Een bolletje aardbeien en een bolletje chocolade ijs! Door de warmte smelt het ijs al 😄



Het bruine papier van het hoorntje haalde ik met een embossing folder door mijn stansapparaat en bewerkte het met inkt.



Nog een extra ijsbolletje geknipt en aan de onderkant een rillijn gemaakt. Dit heb ik aan de achterkant opgeplakt en daarop mijn wens geschreven. 

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline 

14 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk! Het ijsje ziet er bijzonder smakelijk uit, mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een grappig en tof kaartje heb je gemaakt, helemaal toepasselijk nu
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart voor je schoonzus.
    Dat s aantal wel met zo weer.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je zou er zo in willen bijten in dit mooie ijsje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O zo leuk zo'n modelletje en erg toepasselijk in deze zomer, heel gaaf Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmm je ijsje ziet er heerlijk uit, het hoorntje lijkt nét echt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk is dit
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh superleuk dit ijsje! Ik hoop dat het meevalt met de temperaturen. Gisteren zag ik dat het minstens twee dagen boven de 30 graden zou worden en nu net zag ik dat het alleen donderdag met de 30 aantikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk ijsje. Leuk gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze creatie is ook geweldig zeg
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie ijsjeskaart Caroline
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline