maandag 10 oktober 2022

90 jaar

Hallo blogmaatjes,

Wat een geweldig feestweekend hebben we gehad. Vrijdagavond waren we uitgenodigd voor een Indische rijsttafel die een buurman voor ons had gekookt en het was heerlijk. Gisteren hadden we een verjaardagsfeest bij mijn schoonzus. 

Maar zaterdag was een topdag. Mijn moeder werd 90 jaar en een grote DANKJEWEL aan degene die een kaart hebben gestuurd naar haar. Ze was blij verrast met de mooie kaarten. 

Deze kaart met 90 kaarsjes maakte ik voor haar.





Toen ze jullie kaarten open maakte zei ze: "die ken ik niet!" Ik heb uitgelegd dat die speciaal voor haar zijn gemaakt door mijn blogvriendinnen en ze was helemaal ontroerd!


        

's Middags namen we haar mee naar een eetcafé voor de lunch. Als verrassing zaten daar een aantal vrienden op haar te wachten. En 
's avonds nog een diner in een ander restaurant! 

Onze familie.


Een geweldig mooi feest en wat heeft ze genoten. Nu nog lekker nagenieten!

Met deze kaart won ik de challenge van Wereld Kaarten Maak Dag bij Kaartjes Inspiratie Challenges. Dankjewel Elly voor de mooie prijs.


Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline


27 opmerkingen:

  1. geweldig toch, ze heeft een super mooie dag gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooo wat hebben jullie een geweldig weekend gehad Caroline!
    Wat een kranige dame is je 90 jarige moeder zeg, heel fijn dat ze zo blij was. Mooie familiefoto, dat ben jij naast je moeder?
    Ik heb graag meegedaan aan deze leuke verassingsactie xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilma, dankjewel voor het compliment en ik sta inderdaad naast mijn moeder en aan de andere kant van haar staat Tim, onze zoon!
      Groetjes, Caroline

      Verwijderen
    2. Aha je ziet er leuk uit Caroline! En Tim woont in Rosmalen toch?
      Misschien herken ik hem als ik hem tegenkom hihi xx

      Verwijderen
    3. Tim woont inderdaad in Rosmalen!!

      Verwijderen
  3. Nog Gefeliciteerd met de verjaardag van je Moeder! Wat een mooie leeftijd! Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt, met ik neem aan ook echt 90 kaarsjes. Wat een werk heb je daarmee gehad! Ik heb je oproepje gemist, anders had ze er van mij ook een gekregen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie dagen hebben jullie samen gehad.
    Lekker genoten van het feest.
    Je kaartje is ook super leuk bedacht.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk weekend, maar het mooist is toch wel om de reactie van je moeder te zien/lezen, wat zit ze te glunderen, wat maakte jij zelf ook een prachtige kaart voor haar, dat zijn hééééél veel kaarsjes...🤩 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd. Fijn dat je terug kunt kijken op een geweldig feestweekend. Wat een leuke kaart met 90 kaarsjes heb je voor je moeder gemaakt. Je moeder zit echt te stralen op de foto's. Ook leuk om te horen dat je moeder blij verrast was door de kaarten van je blogvriendinnen. Fijn dat jullie dit feest samen mochten vieren.
    Ook gefeliciteerd met je winnende kaart en mooie prijs.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een en al feestelijke blijheid op je blog, een weekend met gouden randjes en wat een stralende 90-jarige Caroline, alsnog gefeliciteerd!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow....wat geweldig dat je moeder haar 90ste verjaardag heeft gevierd....nog van harte gefeliciteerd!
    Mooie foto's met een stralende moeder als middelpunt!
    Groetjes en gefeliciteerd met je mooie prijs,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een feest zeg in het weekend zo fijn om te lezen dat je moeder zo heeft genoten van alle post die ze heeft gehad, daar de je het voor toch voor en ik heb de kaart voor haar met plezier gemaakt. leuke foto heb je geplaats van jullie familie.
    wat heb je een mooi kaartje voor je moeder gemaakt met de hele ris kaarsjes zijn het er 90?
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor het compliment en het zijn inderdaad 90 kaarsjes!
      Groetjes, Caroline

      Verwijderen
  10. Een prachtige kaart heb je voor je jarige moeder gemaakt. Nog van harte gefeliciteerd. En wat ziet je moeder er nog goed uit!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat ze zo verwend is op haar verjaardag, je maakte een prachtige kaart voor haar en lief dat zoveel blogmaatjes ook een kaart stuurden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat klinkt zeker gezellig en rijsttafelen ...yummm! Van harte gefeliciteerd met je moedertje, wat een mooie leeftijd en wat zie ze er goed uit! Jouw kaart is echt geweldig, wat een leuk idee! Fijn dat ze zo verwend is met kaartjes van blogdinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat jullie zo’n mooi weekend hebben gehad en vooral de verjaardag van je moeder een topdag is geworden. Leuk dat de kaarten actie haar verraste . Goed gedaan. Heb er graag aan meegedaan.. Je moeder ziet er nog goed uit! Volgens mij sta je naast haar op de foto. Jullie lijken op elkaar… Gefeliciteerd met jectopper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn om je moeder zo te zien genieten. Nog van harte gefeliciteerd.
    Wauw, jij hebt er ook wel een bijzondere kaart van gemaakt. Ik heb er ook eens één gemaakt voor een Abraham, maar dat waren, ondanks herhaaldelijk tellen, 51 kaarsjes, oeps!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Best leuk een keer zo'n feestweekend. Maar het mooist was toch de verjaardag van je moeder (wat ziet ze er goed uit zeg!). Wat fijn dat ze zo blij verrast was met alle blogkaarten. Dat ze genoten heeft, is duidelijk op de laatste foto te zien (haar plezier spat er vanaf).
    Proficiat met je winnende kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is toch wel bijzonder. En dan nog zo'n kaart gemaakt met verl kaarsjes. Super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat klinkt dat leuk! En wat heeft je moeder genoten! Zou je ook niet zeggen, zeg, 90. Ik had helaas door al dat extra werk geen tijd gevonden om een mooie kaart te maken, maar gelukkig hadden anderen wel tijd en is ze toch nog verwend. Mooie foto van jullie allemaal, en je zoon lijkt op jou! (als ik het goed heb...)
    Wat een gave prijs heb je gewonnen! Daar komen weer heel mooie kaartjes van!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige kaart voor je moeder, wat een leuke vrouw zeg.
    Fijn dat ze er blij mee was en een super verjaardag heeft gehad, ja dankzij mijn man was je de gelukkige, en fijn dat alles goed aangekomen is.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig die kaart voor je moeder en wat ziet ze er nog jong uit!
    Nog gefeliciteerd met haar en fijn dat het zo gezellig was!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog gefeliciteerd met je moeder, ik had helaas de oproep gemist. Zo te lezen heeft ze een geweldige dag gehad, wat ziet ze er nog goed uit. Mooie kaart met al die kaarsen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog gefeliciteerd met de 90e verjaardag van je moeder Caroline. Wat heb je een leuke verjaardagskaart voor haar gemaakt!!! Wat een klus die 90 kaarsjes. Wat fijn dat ze zo genoten heeft van de dag en jullie met haar. Jouw oproep om een verjaardagskaart voor je moeder te maken vond ik super!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline