zaterdag 1 oktober 2022

DAK #70 - Meer vouwen

Hallo blogmaatjes,

Bij Do-Al(l) Kreatives begint vandaag een nieuwe challenge. We willen een creatie zien met meer vouwen.



Voor mijn kaart gebruikte ik de lampionplant digi van Doortjes Digi's. Deze kleurde ik met de brushmarkers van Winsor & Newton en hieronder staan de kleurnummers:

Lampionplant: O225 - R735 - R946 - O177 - O467
Tak: O225 - O535
Blad: G356 - G267 - G178

Hebben jullie een kaart met meer vouwen, doe dan gezellig mee met de challenge. Deze loopt tot en met 31 oktober.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline


12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met de vouwen Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tekst, je lampionplant zo mooi ingekleurd, wat een topkaartje 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi model en heel mooi gekleurd die lampionplant! Prachtige kaart! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke lampionplant en toffe zo`n meer vouwenkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie meer vouwen kaart Caroline!
    Het DP is volgens mij al wat ouder als ik het goed heb....heb ik ook nog ergens liggen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie fleurige kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf modelletje Caroline. En wat heb je met de schitterend ingekleurde stempel een prachtige kaart gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je digi prachtig ingekleurd Caroline, ik dacht dat het een plaatje was. Een mooi model kaart met die vouwen zo.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart met een mooi ingekleurde digi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! De mijne voor de reminder is ook al klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig kleurwerk en wat een mooie kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is weer heel mooi!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline